رضا جعفر زاده در گفتگو با میزان در خصوص مجوز پرواز‌های اربعین اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری ۷۲۱ مجوز پرواز برای جابه‎جایی زائرین اربعین حسینی برای شرکت‌های هواپیمایی صادر کرده است.

وی در ادامه افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظف‌ هستند پس از کسب مجوز پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری، با فرودگاه مبدا و مقصد هماهنگی‌های لازم را داشته باشند و پس از این برنامه ریزی‌ها اقدام به فروش بلیت کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطر نشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی نظارت‌های خود را در این ایام باید افزایش دهند و طبق نرخ‌های اعلام شده اقدام به فروش بلیت کنند همچنین سازمان هواپیمایی کشوری طی اقدامی مراکز فروش بلیت هواپیما برای ایام اربعین را در سایت خود منتشر کرده است.

جعفر زاده با بیان اینکه زائرین توجه داشته باشند که بلیت هواپیما را حتما در مراکز اعلام شده و با نرخ مصوب خریداری کنند، گفت: قیمت بلیت دو طرفه تهران- بغداد و نجف ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و دو طرفه مشهد- بغداد و نجف ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باید فروخته شود.

وی با اشاره به نحوه نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: دو نحوه نظارت توسط این سازمان صورت می‌گیرد که نحوه اول توسط ناظرین و مدیران سازمان انجام می‌گیرد و در نحوه دوم، مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند آن را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: فروش بلیت هواپیما از روز‌های گذشته آغاز شده و طی امروز و فردا، ظرفیت فروش بلیت شرکت‌ها برای روز‌های آتی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.