به گزارش شبکه تلویزیونی "المیادین"، در ادامه این بیانیه آمده است: فناوری نظامی و لجستیگی که اینک در اختیار نیروهای یمنی است، پیروزی را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

این شورا در خصوص عملیات "نصر من الله" افزود: آن چه درباره این عملیات نظامی اعلام شد، جزئی از عملیاتی بود که در عمق خاک ائتلاف متجاوز (در نجران سعودی) انجام گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: آماده سازی ارتش یمن برای حملات نامحدود و تأثیرگذار، ضامن شکست تجاوزگری دشمن است.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین با استقبال از تعامل مثبت با طرح ابتکاری "مهدی المشاط" رئیس این شورا، نسبت به هرگونه ادامه تجاوزگری ائتلاف سعودی هشدار داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن شب گذشته (سه شنبه شب) در دیدار با "مارتین گریفیث" نماینده ویژه سازمان ملل متحد گفته بود: ما برای برقراری صلح تاکنون چندین ابتکار صلح  ارائه دادیم که آخرین مورد آن توقف حملات به خاک عربستان در مقابل توقف حمله به خاک یمن و لغو محاصره کشورمان بود.

وی افزوده بود: در این رابطه ما صدها اسیر را به طور یکجانبه آزاد کردیم، در حالی که متجاوزان همچنان از هرگونه اقدام عملی که بیانگر تمایل به صلح باشد، خودداری می‌کنند.

"عبدالملک بدرالدین الحوثی" رهبر جنبش انصارالله نیز دیروز سه شنبه اعلام کرد"طرح (آتش بس) رئیس شورای عالی سیاسی یمن نشانگر تمایل ما برای صلح و حرکت به سمت ثبات است.

المشاط ۲۹ شهریور گفته بود: حملات پهپادی و موشکی به عربستان را به صورت مشروط متوقف می کنیم و امیدواریم که این اقدام با پاسخ (مثبت) ائتلاف سعودی همراه باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.