حجت‌الاسلام‌ نجف نجفی روحانی امروز در جمع روحانیان، مداحان کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات در کربلای معلا با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، گفت: اربعین ناگفته‌ها زیادی دارد که با بازخوانی آن جامعه بشری را متحول و عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز می‌کند و درس بصیرت و معرفت می‌دهد.

وی افزود: خدا نور است و آنچه به او متصل شود، نورانی می‌شود؛ قرآن، اهل‌بیت همگی نورند، نور امری تشکیکی و دارای مراتب است و شدت و ضعف دارد در قرآن آمده است که کفار و مشرکان می‌خواهند با زبان و تبلیغات مسموم خود نور خدا را خاموش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: امروز در فضای مجازی به‌طور بسیار گسترده علیه دین و دیانت و ولایت تبلیغات مسموم می‌کنند همه در این میدان نبرد گسترده از حق و حقیقت دفاع کنیم.

وی یادآور شد: کفار و مشرکان در تلاش‌اند با تبلیغات مسموم خود نور خدا را خاموش کنند، غافل از اینکه نور خدا خاموش شدنی نیست.

حجت‌الاسلام نجفی روحانی خاطرنشان کرد: امروز جریان اربعین از عاشورا مهم‌تر شده است و این جریان بازخوانی عاشورا است دستگاه ظلم و ستم یزدیان را رسوا می‌کند ما باید در اجتماع عظیم راهپیمایی اربعین حسینی مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم.

وی در ادامه افزود: در اربعین باید رعایت حال مردم کریم و شریف عراق را هم بشود و بیش از یک‌شب در خانه‌های آن‌ها اقامت نکنند، مشکلات آنان را هم در نظر بگیرند تا افراد بیشتری بتوانند برای زیارت بیایند و این موضوع را رسانه باید فرهنگ‌سازی کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.