یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ششم نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز جمعه بین تیم های شهرخودرو و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم شهرخودرو به پایان رسید. فرشاد فرجی(۹۳) برای شهرخودرو گل زد.

گابریل کالدرون پس از این شکست گفت: برای پرسپولیس امروز چهره غمگین فوتبال رخ داد. با این که بازی خیلی خوبی ارائه کردیم اما در نهایت گل را خوردیم. 

وی ادامه داد: ما نسبت به دیدارهای گذشته عملکرد بهتری داشتیم اما باید بپذیریم که فوتبال همین است. وقتی که در ثانیه های پایانی گل می خورید متوجه می شوید که فوتبال همین است. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه گفت: زیبایی این بازی با حضور هواداران دو چندان شده بود. هر دو تیم نمایش خوبی داشتند و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. 

کالدرون در مورد شکست تیمش هم گفت: من امید زیادی به پرسپولیس دارم. نمایش خوبی داشتیم اما در زدن ضربات اخر ناموفق بودیم و نتوانستیم گلزنی کنیم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عقب افتادن از تیم های مدعی قهرمان گفت: وقتی مقابل تیم‌های مدعی می‌بازید فاصله‌ها زیاد می‌شود و از این به بعد وظیفه ما است که بقیه بازی‌ها را ببریم. ما در شش بازی اول با سه مدعی بزرگ بازی کردیم و مقابل آنها نتیجه خوبی نگرفتیم. فکر می‌کنم اگر سه چهار بازی آینده را ببریم باز هم می‌توانیم در کورس قرار بگیریم.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.