سردار حسین اشتری، امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت انجام شد، با بیان این‌که نیروی انتظامی همیشه در صحنه است و در اقصی‌نقاط کشور حضور دارد، بیان کرد: تعداد و تنوع مأموریت‌ها در این نیرو بسیار گسترده است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی پیشتاز است و طرح‌های مختلفی را در زمینه‌هایی همچون عفاف و حجاب، تأمین امنیت مردم، نظارت ویژه بر اماکن و معابر، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با هنجارشکنان و مبارزه با مواد مخدر اجرایی می‌کند.

فرمانده ناجا با بیان این‌که سال گذشته ۸۷۵ تن مواد مخدر از قاچاقچیان و افراد بزهکار کشف و ضبط شد، ادامه داد: ۸۵۰ تن از این موارد مخدر در حوزه کشفیات نیروی انتظامی بوده است و در شش ماهه اول امسال نیز کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: متأسفانه کشت خشخاش بعد از حضور آمریکا در افغانستان بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و این امر باعث افزایش قاچاق مواد مخدر در کشور شده و آسیب‌های مؤثری بر جامعه دارد، که نیروی انتظامی با تمام توان با این موضوع مقابله می کند.

وی خدمت به زائران اربعین حسینی را دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تلاش داریم خلأهای موجود در مسیر حرکت زائران حسینی را برطرف و نیازهای موجود را تأمین کنیم تا افراد با سهولت بتوانند به زیارت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شرف‌یاب شوند.

فرمانده ناجا در پایان اظهار کرد: نیروی انتظامی در هیچ کجای دنیا این‌چنین در صحنه نیست و این نشانگر عظمت و اقتدار نیروی انتظامی ایران اسلامی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.