صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نشست حزب ندای ایرانیان گفت: جریاناتی در اصلاحات هستند که نمی خواهند بپذیرند دنیا عوض شده و اصلاحات خودش نیاز به اصلاحات دارد. اصلاحاتی که اصلاحات برای خود قائل نباشد بحران هویتی خواهد داشت.

به گفته دبیرکل حزب ندا، اگر واقع بینانه در بستر نگاه اصلاح طلبانه خود عمل می کردیم امروز مالامال از تناقض نبودیم.

وی معتقد است: بحران اصلی که در سال ۸۴ داشتیم شکست اصلی از جانب خودمان بود مگر می‌توان در یک هفته ۷۰ درصد مردم ایران به یک جریان فکری رای بدهند و هفته بعد به یک جریان دیگری رای بدهند؟

خرازی به انتخابات سال ۹۲ نیز اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم موقعیتی برای اصلاحات قائل باشیم واقعیت های دولت و مشکلات خود را بپذیریم و مردم را تشویق به حضور در انتخابات کنیم.

وی با بیان اینکه ایران در شرایط بسیار حساسی از چالش های بین المللی است، تاکید کرد: باید به استقلال این سرزمین فکر کنیم و این هدیه خارجی ها به ما نبوده بلکه نتیجه مبارزات انسان‌های بزرگ این سرزمین بوده است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: مردم ایران مردم آگاه و خردمندی هستند و به فضای مجازی که پر از آلودگی‌های اخلاقی است و قلم آن ادب نشناس است نگاه نکنیم بلکه به فرایند تحول سیاسی باید نگاه کنیم. این فرایند مبارکی است.

وی اضافه کرد: مردم به آقای خاتمی انتقاد دارند اما ایشان را باور دارند.

خرازی تصریح کرد: مردم می دانند رهبران اصلاحات به آنها خیانت نمی‌کنند و کنارشان می‌ایستند، مگر آقای خاتمی در برابر فتنه نگفت چشم فتنه را در می آورم؟ مگر آقای روحانی نگفت تا هر جا که منافع ملی ایجاب کند برای مردم تلاش می‌کند؟ خب تلاش کردند. 

دبیرکل حزب ندا گفت: کسی که نغمه تحریم انتخابات را می‌دهد یا بی توجه است یا گرفتار هوای نفس است. اگر آقای خاتمی سال ۹۰ در انتخابات شرکت نمی کردند موفقیت نسبی در سال ۹۲ به وقوع نمی‌پیوست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.