اسکای نوشت: کولن رونی، ربکه واردی را متهم کرده است که داستان‌هایی را درباره وی به روزنامه سان ارائه می‌دهد - چیزی که خانم واردی به طرز وحشیانه‌ای آن را انکار می‌کند.

رونی در حساب توییتر استوری‌های صفحه شخصی اینستاگرامش را منتشر کرد که آنها معمولا بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار از دسترس خارج می‌شوند اما به روزنامه‌ها رسیده است.

رونی، که با وین رونی، فوتبالیست ازدواج کرده است، ادعا می‌کند که او حریم خصوصی خود در اینستاگرام را به نوعی تنظیم کرده تا اطمینان حاصل کند که این پست‌ها فقط برای یک حساب قابل مشاهده است، که آن هم متعلق به واردی است.

او ادعا می‌کند چند پست جعلی را که تنها فقط واردی آنها را مشاهده می‌کرده به اشتراک گذاشته بود و برخی روزنامه‌ها آن را بازتاب داده‌اند. یکی از پست‌های جعلی رونی در این باره بوده که او قرار است به زودی یک دختر را به دنیا بیاورد.

اندکی پس از اتهام عمومی رونی، واردی در اینستاگرام هرگونه اتهام علیه خودش را تکذیب کرد. همسر جیمی واردی، مهاجم تیم لسترسیتی در پاسخ به رونی نوشت: "همانطور که من فقط از طریق تلفن به شما گفتم، ای کاش شما با من تماس می‌گرفتید پیش از اینکه درباره آن فکر کنید. من هیچ وقت در مورد شما با کسی صحبت نمی‌کنم، همانطور که سال‌های زیادی است روزنامه‌نگاران می‌خواهند این کار را انجام بدهم. اگر فکر می‌کردید این اتفاق می‌افتد می‌توانستید به من بگویید و رمزعبور خود را تغییر دهم تا ببینم این متوقف شده است."

واردی همچنین ادعا کرد که چند نفر به حساب اینستاگرام او دسترسی دارند. او در ادامه تکذیبیه خود نوشت: "من قصد شوخی ندارم اما به پول احتیاج ندارم، از فروش داستان شما چه سودی به دست می‌آورم؟ من شما را بسیار دوست داشتم کولن و خیلی ناراحت هستم که شما تصمیم به انجام این کار را گرفتید، به خصوص وقتی به شدت باردار هستم. من از اینکه من حتی مجبورم این را انکار کنم شرمنده هستم. تو باید اولین بار که این اتفاق افتاد به من زنگ بزنی."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.