ساعتی پیش، ابراهیم متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلام در گفتگو با یک خبرگزاری از جلسه مشترک جبهه پایداری با جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

متقی‌فر هم‌چنین گفت که در این جلسه درباره همگرایی و تحقق وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات آتی مجلس بحث و بررسی‌ شده است.

اما غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با خبرآنلاین درباره دیدار انتخاباتی جبهه پایداری با جامعه روحانیت مبارز گفت: من به یاد ندارم که چنین جلسه‌ای میان جبهه پایداری و جامعه روحانیت مبارز برگزار شده باشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اظهارات ابراهیم متقی‌فر گفت: جلسه‌ای تحت عنوان «جلسه میان جبهه پایداری و جامعه روحانیت مبارز» تشکیل نشده و چنین چیزی نبوده است.

وی افزود: اما اگر میان بعضی از اعضای جبهه پایداری و بعضی از اعضای جامعه روحانیت جلسه‌ای برگزار شده باشد که این اتفاق را بعید نمی‌دانم، من از این جلسه بی‌اطلاع هستم. البته بسیار امیدوارم که جبهه پایداری از دعوت جامعه روحانیت استقبال کنند و حضور در جلسات را بپذیرند، اما تا کنون چینن جلسه‌ای میان جبهه پایداری و جامعه روحانیت برگزار نشده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ممکن است جلسه‌ای میان بعضی از اعضای جامعه روحانیت و برخی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری برگزار شده باشد که در این صورت از من چینن جلسه‌ای اطلاعی ندارم.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.