چند روز پیش از طریق تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری میان پیرزنی تنها با مردی جوانی در یک ساختمان مسکونی اطلاع داده شد که پی آن عوامل کلانتری ۱۷۰ کهریزک برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. 

ماموران با حضور در محل، با جوانی حدود ۲۰ تا ۲۵ ساله روبه‌رو شدند که  از پنجره ساختمان به پایین پریده و به همراه دو نفر دیگر پا به فرار گذاشت که در همین راستا تعقیب و گریز بین پلیس و متهمان آغاز شده و مدتی بعد یکی از این افراد دستگیر شد و دو متهم دیگر متواری شدند.

با دستگیری یکی از متهمان، ماموران به خانه پیرزن رفته و اقدام به تحقیق و برررسی کردند که در جریان آن پیرزن به ماموران گفت: در حال استراحت در خانه بودم که سه جوان با شکستن پنجره پشتی وارد خانه شده و با تهدید چاقو از من خواستند که طلا و جواهراتم را به آنها بدهم.

ابتدا مقاومت کردم اما سارقان گفتند که اگر طلا و جواهراتم را به آنها ندهم مرا خواهند کشت و به همین دلیل چند قطعه طلایم به ارزش حدود ۷۰۰ میلیون ریال را به آنها دادم و سپس از محل متواری شدند.

فرد دستگیر شده نیز که از سوی شاکی مورد شناسایی قرارگرفته و اموال سرقتی نیز از وی کشف شد، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت از پیرزن تنها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. همچنین اموال مسروقه نیز به مالباخته تحویل داده شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد روانه دادسرا شد. تحقیقات برای دستگیری دو همدست دیگر این فرد نیز ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.