روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۵۰ تهرانسر هنگام گشت زنی در محدوده میدان کمال الملک به یک دستگاه خودروی سواری پراید نقره‌ای رنگ مشکوک شده و اقدام به استعلام  پلاک آن کردند که در پاسخ به استعلام مشخص شد خودروی مذکور سرقتی بوده و در محدوده اسلامشهر به سرقت رفته است که در همین راستا ماموران برای دستگیری راننده خودروی سواری وارد عمل شدند.

با آغاز عملیات ماموران، راننده خودروی سواری که متوجه حضور ماموران پلیس شد، بدون توجه به فرمان ایست پابه فرار گذاشته و با رانندگی دیوانه‌واری از میدان کمال الملک به سمت اتوبان لشگری و در ادامه به بلوار گلها و بزرگراه فتح رفت و ماموران نیز در تعقیبش بودند.

با ادامه تعقیب و گریز و در حالی که راننده سواری پراید توجهی به فرمان ایست پلیس نداشت، ماموران اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند اما راننده بازهم توقف نکرد که درپی آن با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر به لاستیک های عقب خودرو کرده و آن را متوقف کردند.

با توقف خودرو، راننده قصد داشت با پای پیاده فرار کند که پس از چند دقیقه تعقیب و گریز دریکی از بوستان‌های منطقه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. با انتقال متهم به مقر پلیس سوابق مورد بررسی قرارگرفت و مشخص شد که متهم از جمله سارقان حرفه‌ای و سابقه دار خودرو است که پیش از نیز به دلیل سرقت خودرو  به زندان افتاده بود و حدود یک ماه است که از زندان آزاد شده است.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌هایی انجام شده درباره انگیزه‌اش از سرقت ادعا کرد که اعتیاد را ترک کرده و قبلا برای تامین هزینه‌های اعتیادش دست به سرقت می‌زده اما این‌بار سرقت را برای بازگشت به زندان انجام داده است تا پلیس دستگیرش کند. چرا که برادرانش بعد از آزادی از زندان به شدت او را کنترل می کنند و حتی نمی گذارند که او در بیرون از خانه قدم بزند. 

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.