نایب رییس،مربیان و بازیکنان هاکی زنان «آلی‌لا عطار»، «اعطم سیف»،«فاطمه حیدری»،«یگانه جعفری»، «مهسا جلائی» با حضور در ورزشگاه آزادی بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج را از نزدیک نظاره کردند.

«آلی‌لا عطار» اظهار داشت: حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج اتفاق خوشایندی است که از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال محقق شد.

وی افزود: عده‌ای بر این باور بودند که ورود زنان به ورزشگاه می‌تواند آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد اما نه تنها کوچکترین اتفاقی رخ نداد بلکه جلوه‌های زیبایی از این حضور پرشور را شاهد بودیم.

نایب رییس زنان فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: زنان و مردان بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج را شاهد بودند و به طور حتم افرادی که نگران حضور زنان در ورزشگاه بودند از این پس نگرانی و دلواپسی نخواهند داشت.

عطار تصریح کرد: امیدوارم این حضور مقدمه‌ای باشد برای مسابقات آینده که باز هم زنان بتوانند بازی‌های فوتبال را تماشا کنند.

نایب رییس فدرسایون هاکی زنان در پایان گفت: حضور پرشور و بدون مشکل زنان در ورزشگاه آزادی موید این نکته بود که این اتفاق از نظر فرهنگی به فضاهای ورزشگاه‌ها کمک کرده و در صورت تداوم، ناهنجاری‌هایی که تا به حال وجود داشته را نیز از بین خواهد برد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.