خبرنگار الجزیره گزارش داد: نیروهای قسد از کشته شدن ۴۵ نفر از نیروهای خود طی چهار روز گذشته خبر دادند و این در حالی است که وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای قسد خبر داده است.

الجزیره اعلام کرد که تاکنون هشت نفر از شبه نظامیان وابسته به ترکیه هم کشته شده اند.

درباره تحولات میدان جنگ هم خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن تاکنون بر ۲۵ روستا در محورهای تل ابیض و راس العین مسلط شده اند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد: نیروهای ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن تل ابیض را محاصره کرده اند اما به آن وارد نشده اند تا بتوانند مین ها را جمع آوری کنند.

در حالی  که آنکارا از تسلط بر شهر راس العین خبر می دهد اما نیروهای قسد ضمن تکذیب آن از درگیری های شدید در منطقه صنعتی راس العین خبر دادند.

تسلط ارتش ترکیه و شبه نظامیان آن بر چند منطقه در حومه حسکه

از سوی دیگر خبرنگار سانا گزارش داد: نیروهای نظامی رژیم ترکیه چند موضع وابسته به شبه نظامیان قسد را در حومه شمالی حسکه به اشغال خود درآورد. نیروهای متجاوز رژیم ترکیه شهرک های مبروکه و تل جنب در حومه راس العین را به اشغال خود درآوردند و جنگنده های این رژیم به روستای صالحیه واقع در جاده تل تمر-راس العین در حومه شمالی حسکه حمله کردند. جنگنده پس از فرار نیروهای قسد، نیروهای رژیم ترکیه وارد روستای التروازیه شدند و جاده بین المللی حسکه-حلب را قطع کردند.

خارج شدن نیروگاه برق قامشلی از مدار به علت هدف قرار گرفتن از سوی ارتش ترکیه

خبرنگار سانا در حسکه گزارش داد: نیروگاه برق در شمال قامشلی به علت هدف قرار گرفتن از سوی متجاوزان ترکیه از مدار خارج شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.