ما امروز با نظام سلطه در یک جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار قرار گرفته‌ایم. و مراکزی چون آمدنیوز و بعضی از شبکه‌های ماهواره‌ای در حکم توپخانه و پیاده‌نظام این جنگ رسانه‌ای عمل می‌کنند و تا ‌آنجا که زورشان برسد، توان داخلی و خارجی ما را مورد حمله قرار می‌دهند. از این جهت نه فقط موظفیم که مردم را نسبت به نیت و عمل رسانه‌های معاند آگاه کنیم، بلکه سزاوار است با انجام عملیات ضدجاسوسی، فرصت و امکانات و ابزار دشمن را از بین ببریم.

کاری که برادران غیور سپاه کردند در واقع یک عملیات بسیار بسیار مهم است که محاسبات و مناسبات دشمن را بر هم می‌زند. اینکه آمدنیوز متلاشی و رییسش دستگیر شد، چیزی جز قله کوه یخی نیست که قابل رویت است. اصل و عظمت کار در آن بخش‌های ناپیداست که پاسداران گمنام امام ‌زمان توانستند، سرویس‌های اطلاعاتی اروپا و حامیان مالی- فکری آمدنیوز را بفریبند و ایشان را در دام بیندازند.

از این جهت به برادران پاسدار خسته نباشید عرض می‌کنم و از صمیم قلب توفیق و سربلندی‌شان را آرزو می‌کنم. اما در پایان بی‌مناسبت نیست که این نکته را مجددا یادآور شوم که خوب است علاوه بر چنین اقداماتی راه ر تکرار بر خطا ببندیم و اصلا امکان رشد و پروبال گرفتن رسانه‌نماهای معاند را بگیریم. با اصلاح ساختاری رسانه‌ها و همچنین اصلاح نگاه مقامات به این مقوله و اصلاح رسانه‌ ملی و... می‌توانیم فضایی مملو از نشاط و آزادی و همدلی بیافرینیم که در آن امکان نفوذ و رسوخ جریان مزاحمی چون آمدنیوز منتفی شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.