مارک ویلموتس ترکیب ایران برای دیدار برابر بحرین را اعلام کرد و بر این اساس ۲ تغییر نسبت به بازی قبلی مقابل کامبوج در ترکیب ملی پوشان به وجود آمد. این مسابقه از ساعت ۲۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملی بحرین به انجام خواهد رسید.

مجید حسینی در قلب خط دفاعی به جای مرتضی پورعلی گنجی وارد زمین خواهد شد. حسینی بازی قبل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما در دیدار نخست مقابل هنگ کنگ فیکس بود. پورعلی گنجی هم در مسابقه مقابل کامبوج مصدوم شده بود و باید دید به همین دلیل از ترکیب خارج شده یا علت فنی داشته است.

دیگر تغییر به وجود آمده نسبت به بازی پنج روز قبل بیرون رفتن احمد نوراللهی از ترکیب اصلی و حضور امید ابراهیمی است. ابراهیمی نیز مانند حسینی در بازی نخست در برابر هنگ کنگ فیکس بود و حالا دوباره به ترکیب یازده نفره بازگشت.

حالا با حضور این ۲ بازیکن، تعداد لژیونرها از ۶ به هفت افزایش پیدا کرد و تنها علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)، محمد محبی(سپاهان) و احسان حاج صفی (تراکتور) در تیم‌های داخلی عضویت دارند و الباقی در لیگ‌های ترکیه، بلژیک (۲)، قطر (۲)، روسیه و پرتغال حضور دارند.

در بین ۱۱بازیکن اصلی احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و سردار آزمون سابقه بازی کردن مقابل بحرین را در لباس تیم ملی ایران دارند. حاج صفی یک بار به بحرین در جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۱۵ گل زده است. کریم انصاری‌فرد هم در بازی ۶ بر صفر یک گل به بحرین زد.

در ترکیب منتشر شده محمد محبی با ۲۱ سال جوانترین بازیکن به حساب می‌آید و امید ابراهیمی با ۳۲ سال پیرترین مهره محسوب می‌شود.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.