شاگردان «یورگن کلوپ» که هم‌اکنون با ۱۵ امتیاز از هشت دیدار ابتدایی خود، صدرنشین لیگ برتر جزیره محسوب می‌شوند، یکشنبه برای برگزاری دیدار هفته نهم خود در اولدترافورد به منچستر سفر خواهند کرد.

«اوله گانر سولسشر» از شاگردانش خواسته تا برای مواجه شدن با قهرمان اروپا متحد شوند و این بازی را «دیداری ایده‌آل» برای ایجاد انگیزه در تیم بحران‌زده خود خوانده است.

کلوپ اما با ابراز همدردی با دیدگاه سولسشر در خصوص این بازی، اطمینان دارد که برای اولین بار در کسوت سرمربی لیورپول، یونایتد را در اولدترافورد شکست خواهد داد.

مرد آلمانی در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر فکر نمی‌کنم تیم‌های زیادی وجود داشته باشند که بخواهند با ما بازی کنند و به نظر منچستریونایتد تنها تیمی است که از این ایده استقبال کرده است و وظیفه ما این است که اطمینان پیدا کنیم آنها دچار سوءتفاهم شده‌اند.

وی ادامه داد: البته اگر من هم در چنین شرایطی قرار داشتم همین کار را می‌کردم؛ به عبارت دیگر طوری تیمم را برای این بازی آماده می‌کردم که گویی این دیدار می‌تواند دنیا را تغییر دهد؛ آنها شرایط فعلی خود را دوست ندارند و می‌خواهند آن را تغییر دهند؛ کاری که ما باید بکنیم این است که اطمینان حاصل کنیم که آنها این کار را دست کم یک هفته با تاخیر انجام خواهند داد، همین.

یونایتد در این دیدار «پل پوگبا» و «داوید دخه آ» را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و علاوه بر این حضور «آرون فن بیساکا» و «آنتونی مارسیال» نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کلوپ افزود: آنها مصدومان زیادی دارند و این مصدومان یعنی تعدادی از بازیکنان تعیین‌کننده این تیم؛ هیچ تیمی نمی‌تواند با در اختیار نداشتن پنج یا ۶ بازیکن اصلی همان فوتبال همیشگی را به نمایش بگذارد اما شرایط تغییر خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.