علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای هراز، کندوان، محدوده شهرهای پل‌سفید و زیراب و کیاسر مازندران باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در استان داشتیم به‌صورت سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در محدوده آب‌اسک به تهران و همچنین محدوده مرزن‌آباد به کرج محور کندوان تا بامداد امشب به‌صورت یک‌طرفه در جریان است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب در محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک‌طرفه نیز به‌صورت مقطعی باتوجه به تردد سنگین خودروها در محور کیاسر اعمال شد.

قدمی با تاکید بر ضرورت رعایت توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: باتوجه به بازگشت زائران نیز توصیه ما به زائران این بوده با استراحت کافی و پرهیز از خواب‌آلودگی در محورهای استان تردد کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.