سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به ادعای جدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر ایران اقدامی انجام دهد چنان ضربه‌ای به او خواهیم زد که تا کنون نخورده باشد، اظهارداشت: مواضع رئیس جمهور آمریکا برای جبران شکست های متعدد در منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: عقب نشینی نیروهای آمریکایی از شمال سوریه و اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، موجب شده که آقای ترامپ برای جبران این شکست ها مواضع این چنینی بگیرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا شکست سیاست های آمریکا را تنها مختص به سوریه و عراق ندانست و اظهار کرد: با توجه به حضور بی اثر آمریکا در خلیج فارس و عدم توان واکنش به اقدامات جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که آمریکایی ها در ابعاد و حوزه های مختلف شکست خورده اند.

سردار سنایی راد در خصوص توان آمریکا برای اجرایی کردن این تهدیدات علیه ایران نیز گفت: اگر بخواهیم ارزیابی دقیقی از میزان توان آمریکا برای عملیاتی کردن این تهدیدات داشته باشیم می بایست پرونده انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا در منطقه خلیج فارس توسط نیروی هوا فضای سپاه را یک بار دیگر بازبینی کنیم، با مرور این پرونده می توانیم از میزان صحت این سخنان و تهدیدات مطلع شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.