«اوردوز»، عنوان نمایشی است به‌نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمی‌نصر که زوایای پنهان و ناگفته‌ای از معضل اعتیاد در جامعه را بازگو می‌کند.حسن اسدی، بازیگر سینما و تلویزیون، تهیه‌کننده این تئاتر است.

اسدی در باره همکاری با نمایش «اوردوز» گفت: «در این نمایش با توجه به مسئولیت اجتماعی و رسالت هنری‌ام، برای دیگر بار به عنوان تهیه‌کننده حضور خواهم داشت. در واقع نگاه متفاوت، زبان طنز و گزنده، قصه و روایتِ تاثیرگذار حامد رحیمی‌نصر، مجاب‌ام کرد تا بار دیگر در عرصه تهیه و تولید ورود کنم.»

این بازیگر که سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر است، ادامه داد: «مقوله اعتیاد بحث روز و تمام نشدنی جامعه است و پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز، بهترین راه پیکار با اعتیاد است که سلاح فرهنگ و هنر را می‌توان، کشنده‌ترین و دقیق‌ترین اسلحه این پیکار قلمداد کرد.»

تهیه‌کننده نمایش «اوردوز» افزود: «در تولید هرچه بهتر این اثر همراهی و مساعدت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران بسیار تاثیرگذار بود. در همین راستا سعی داریم زنگ افتتاح این پروژه هنری توسط سردار مومنی، دبیرکل محترم ستاد مبارزه با مواد مخدر نواخته شود.»

وی در باره ویژگی‌های «اوردوز» توضیح داد: «این نمایش، کاری گروتسک است که تمام باورها و داده‌های ذهنی را به چالش کشیده و برای نخستین بار فرد معتادی پس از مرگ، روایتگر ماجراست.»

نمایش «اوردوز» از یک‌شنبه ۱۲ آبان، به مدت ۳۰ شب در خانه نمایش مهرگان روی صحنه خواهد رفت.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.