سرهنگ "رضا گودرزی" گفت: علاوه بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (اول آبان ماه) تا ساعت ۱۲ روز شنبه ( ۱۱ آبان ماه) از محورهای کرج – چالوس، تردد انواع تریلر ،کامیون و کامیونت نیز از محور مذکور ممنوع است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه (۳ آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود .

 وی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه (۵ آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه شنبه (۷ آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه(۱۰ آبان ماه)تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۱آبان ماه)از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۰آبان ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۱آبان ماه)  از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.