سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری طرق در عملیات غافلگیرانه شدید مقابله با سرقت پس از اقدام‌های اطلاعاتی و پیگیری سرنخ‌های موجود به طور ضربتی وارد عمل شدند.

رییس پلیس مشهد اظهار کرد:مرحله اول این عملیات با پیگیری سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق آغاز و ماموران کلانتری طرق با چهره زنی یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها، وی را در حال ارتکاب جرم دستگیر کردند.

وی افزود: متهم ۴۷ساله که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی مال‌خر اموال مسروقه در تحقیقات اولیه تا کنون به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد.

رییس پلیس مشهد با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده، به دستگیری سارقان احشام هم اشاره واظهار کرد: تیم تجسس کلانتری طرق پسر و دختری جوان که یک راس گوسفند را برای فروش به بازار دام مشهد آورده بودند به عنوان مظنون دستگیر کرد. بررسی‌های اولیه در این باره با توجه به ادعای شاکی پرونده حاکی از آن بود که متهمان ۳ راس گوسفند را به سرقت برده‌اند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

صارمی ساداتی افزود:در ادامه پیگیری سرقت احشام اطلاعات دیگری به دست آمد که بلافاصله ماموران کلانتری طرق را وارد عمل کرد و سرنخ پیگیری‌های آنها را با توقیف یک دستگاه خودروی سواری سرقتی در مشهد به شهرستان کاشمر رساند.

وی افزود: با دستگیری ۲سارق که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند مشخص شد متهمان ۴فقره سرقت گوسفند نیز در شهرستان کاشمر داشته‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

رئیس پلیس مشهد در بخش پایانی اظهارات خود به پی گیری ضربتی سرقت‌های سریالی آهن آلات از ساختمان‌های در حال ساخت خبر داد و گفت: تیم‌های تجسس کلانتری طرق یکی از عاملان این  سرقت‌ها را پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی لحظاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر کردند.

صارمی ساداتی افزود: این متهم که مردی میانسال است در تحقیقات اولیه به ۴ فقره سرقت آهن‌آلات اعتراف کرد، در پی دستگیری این متهم و با توجه به سرنخ‌های دیگری که به دست آمد تیم‌های تجسس کلانتری شفا مشهد نیز به طور ضربتی وارد عمل شدند و ۴تن از متهمان سرقت آهن آلات و یک مالخر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که از این متهمان ۳۵شاخه آهن آلات و ۱۰شاخه لوله اتصالات گاز سرقتی کشف شده گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.