ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: واشنگتن‌پست جعلی بدون هیچ منبعی، به داستان سرایی ساختگی مبنی بر نگرانی من در مورد استیضاح ادامه می دهد.

وی افزود: نگران نیستم، زیرا مرتکب اشتباهی نشدم. این طرف مقابل از جمله شیف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) و داستان ساختگی اش است، که نگران هستند. پیگیری توهمات ادامه دارد.

روزنامه واشنگتن پست شامگاه جمعه با انتشار گزارشی خبر داد که ترامپ و نزدیکترین مشاوران وی پذیرفته اند که تحقیقات در مورد استیضاح رئیس جمهوری، ‌ وی را در معرض تهدیدی جدی قرار داده و ترامپ و مشاورانش از قدرت اندکی برای جلوگیری از آن برخوردار هستند.

این روزنامه یادآور شد که دموکرات ها پس از افشای اعمال فشار ترامپ بر اوکراین برای تحقیق در مورد رقبای سیاسی خود، به سرعت در حال گردآوری مدارک هستند.

در گزارش واشنگتن پست آمده است: رئیس جمهوری به دلیل ناکام ماندن تلاش هایش برای جلوگیری از همکاری افراد مختلف با تیم تحقیقات در زمینه استیضاح، مستاصل شده است.

ترامپ چندی پیش دو روزنامه واشگتن پست و نیویورک تایمز را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت دیگر نمی خواهد خبرنگاران این دو روزنامه را در کاخ سفید ببیند.

این در حالی است که چندی از مقامات فعلی و سابق دولت ترامپ در مقابل مجلس نمایندگان آمریکا شهادت داده اند و قرار است جلسات شهادت دهی بیشتر در روزهای آینده برگزار شود.۹۱۰۹

تماس تلفنی ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین در مرکز تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا قرار دارد.

یک افشاگر ناشناس در جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش کرده است که ترامپ سوم مرداد ماه در تماس تلفنی با رئیس جمهوری اوکراین از وی خواست تا در مورد «جو بایدن»  نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و پسرش «هانتر»  تحقیق کند.

بایدن پیشتر در زمانی که معاون «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا بود، یک بسته کمک پولی به اوکراین را تعلیق کرده بود تا کی‌یف تحقیقات درباره شرکت «بوریزما» را متوقف کند.

ترامپ همچنین با آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان دچار اختلاف شدید شده و وی را فردی فاسد خوانده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.