سردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی گفت: جامعه‌ای که می‌خواهد مسیر عزت، بندگی و کرامت را طی کند باید قدرت ایستادن مقابل طاغوت‌های زمان را داشته باشد و این فرمان قرآن است که مسلمانان توان دفاعی خود را برای مقابله با دشمنان و بدخواهان افزایش دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اکنون دشمن در هر حوزه‌ای که بخواهد ملت بزرگ ایران را تحت فشار قرار دهد، سپاه پاسداران آمادگی دارد در آن حوزه ورود کرده و استحکامات توانمندی را برای مقابله با آنان به‌وجود آورد.

سردار جوانی بیان کرد: بازدارندگی در حوزه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در هیچ حوزه‌ای نباید دچار نقص و کاستی باشیم تا دشمن از آن بهره‌برداری کرده و بر ملت ما فشار وارد کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مقاومت ۴۰ ساله خود مقابل استکبار جهانی نشان داد در همه حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از زمان تأسیس تاکنون به اقتضای نیاز در حوزه‌های مختلف ورود داشته و کشور را در یک مرز مطمئن قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با تأکید براینکه در حوزه توانمندی دفاعی در مرزی هستیم که با اتکا به خداوند و قدرت ایمان از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم، اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران برای کمک به دولت آماده است و در حوزه‌های علمی، فناوری هم ورود کرده‌ایم تا اقتصاد مقاومتی در کشور پیاده شود.

سردار جوانی با تصریح اینکه سپاه در همه حوزه‌ها برای کمک به دستگاه‌های متولی آماده است، گفت: هم‌افزایی سپاه با دستگاه‌ها مطالبه رهبر معظم انقلاب است و ما هم تمام توان خود را در این مسیر قرار می‌دهیم تا کشور به مرحله‌ای مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه علوم و فنون مانند اتاق‌های تودرتو هستند،‌ گفت: وقتی در مرز علم و دانش به فضای نوینی در مراکز دفاعی و نظامی دست پیدا کنیم، این علوم و فنون می‌تواند در حوزه‌های دیگر به کمک گرفته شود.

سردار جوانی تصریح کرد: وقتی به لحاظ علم و دانش و فناوری در یک سطح بالایی هستیم که می‌توانیم در ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی و دفاعی سرآمد باشیم این دانش و تکنولوژی در حوزه صنعت خودرو سازی، دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی هم تأثیرگذار خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه با تأکید بر اینکه باید  هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و مسئولان بیشتر باشد تا توانمندی کشور به همه حوزه‌ها سرازیر شود ، اضافه کرد: محدودیت‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در بخش دفاعی این حوزه را در وضعیت خوبی قرار داده است و نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران این توانمندی را دارند که برای تقویت مقاومت در جنگ اقتصادی در همه حوزه‌ها وارد شوند، نباید در هیچ حوزه‌ای دچار ضعف باشیم و از باید از تمام استعدادهایی که در کشور وجود دارد استفاده کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.