محمدرضا ساکت درباره اعزام هیات ایرانی فدراسیون فوتبال به عراق عنوان کرد: فرآیند مربوط به امور مربوط به دیدار تیم ملی مقابل عراق از حدود دو ماه قبل آغاز شد.در این مدت مباحث مربوطه به صورت مداوم تحت بررسی قرار داشته و هدف اصلی این است که با اطلاع کامل میدانی از شرایط میزبانی به میدان برویم.

وی ادامه داد: موضوعات مورد نظر در این باره شامل نحوه اعزام، اسکان، برنامه تمرینی، وضعیت ورزشگاه محل برگزاری و مباحث دیگری در حوزه های اجرایی بوده است. در این زمینه، مذاکرات گسترده ای با حوزه های مختلف انجام شده است. خوشبختانه در این باره، جلسه آتی روسای دو فدراسیون هم برگزار خواهد شد که بسیار مفید خواهد بود. ضمن اینکه در این مدت از توصیه های ناظر امنیتی ایرانی که در رقابت های معتبری نظیر جام جهانی حضور داشته است هم بهره مند شده ایم که در روند کاری مان مددرسان خواهد بود.

ساکت تصریح کرد:با توجه به میزبانی عراق از این بازی و اهمیت وافر موضوع، از چندی پیش برنامه ریزی برای سفر به بصره صورت گرفته بود تا از مراحل مختلف مربوطه بازدید و جمع بندی داشته باشیم. این سفر همانطور که اشاره شد از قبل برنامه ریزی شده و هیچ تغییری هم در روند آن اتفاق نخواهد افتاد. بدون شک، مهم ترین مسئله در باب برگزاری یک مسابقه فوتبال به صورت کلی سلامت همه ارکان مسابقه شامل تیم ها، داوران، تماشاگران، مسئولان برگزاری مسابقه و ... می باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.