فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده، گفت: امروز در مناطقی از شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی در جنوب غرب و همچنین نیمه شمالی کرمان و فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد شدید داریم.

وی ادامه داد: فردا با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب بارش آغاز شده و به تدریج سواحل دریای خزر را نیز در برگرفته و برای بعد از ظهر دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، قزوین و تهران نیز بارش باران رخ می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه پنج شنبه گستره فعالیت این سامانه سواحل دریای خزر، شرق و مرکز کشور را در بر خواهد گرفت، تصریح کرد: برای پنج شنبه در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران داریم.

وی ادامه داد: از امروز تا فردا با توجه به فعالیت طوفان حاره‌ای در شرق دریای عمان سواحل دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.
گودرزی با بیان اینکه تهران امروز در برخی ساعات بارش پراکنده باران را خواهد داشت گفت: بیشینه دمای ۱۲ درجه پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: ورزقان با دمای یک درجه زیر صفر خنک‌ترین و پارسیان در جنوب کشور با دمای ۳۹ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.