به گزارش سایت جبهه پایداری، حجت‌الاسلام "ناصر سقای بی‌ریا" با تاکید براینکه جبهه پایداری با سایر تشکل‌های اصولگرا تعامل دارد، ولی این تعامل و همکاری رسمی نیست، گفت: تعامل ما با دوستان اصولگرا به معنای اینکه ما عضو و جزئی از شورای ائتلاف اصولگرایان یا هر تشکل دیگری باشیم، نیست و هیچ روندی فعلا از سوی ما (جبهه پایداری) به عنوان رویکرد مجموعه اصولگرایی تأیید نشده است.

وی ادامه داد: ما با گروه‌های مختلف اصولگرا تعامل داریم و جلساتمان با آنها مستمر تشکیل شده و در حال برگزاری است و این موضوع هم تنها به شرکت ما در نشست‌های جامعه روحانیت مبارز منوط و مربوط نمی‌شود.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهار داشت: بدون شک تعامل ما به نحوی که اهداف و معیارهای ما ایجاب کند با دوستان در سایر مجموعه اصولگرایی شکل خواهد گرفت و به حدی خواهد بود که میسر باشد.

سقای بی ریا خاطرنشان کرد: اعضای جبهه پایداری و حامیان آنها همه جریانات سیاسی و گروه‌های انقلابی را که وفادار به انقلاب، نظام و رهبری هستند به عنوان دوایر متحدالمرکز می‌دانند و بر همین اساس ما در حد امکان مایل به تعامل با آنها در امر انتخابات و همه امور دیگر هستیم. باید اشاره کنم، هم اکنون ما در این سطح با یکدیگر رایزنی می‌کنیم و جلساتی برگزار شده و ادامه هم خواهد داشت.

وی یادآور شد: هیچ نماینده‌ای از جبهه پایداری در این نشست‌ها رسما حضور نداشته است، ولی باید اشاره کنم که ما بنای تعامل با دوستان اصولگرا داریم.

این فعال سیاسی افزود: ائتلاف بستگی به مذاکرات ما با دوستان اصولگرا دارد، چون ما روی شاخص‌ها و عدم سهم‌خواهی تأکید داریم و از این روی در هر حدی که بتوانیم به تفاهم برسیم و تعامل کنیم، پای کار خواهیم بود.

 

 
 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.