حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز چهارشنبه در همایش طلایه داران گام دوم انقلاب واحدهای پیشگام سازمان بسیج دانش آموزی گفت: توطئه آمریکایی در کشورهای لبنان و عراق مردم را برابر مردم قرار داده و مذاهب و فرق مختلف مذهبی مختلف علیه هم شورانده است.

وی افزود: باید در این شرایط با حفظ هوشیاری و بصیرت اجازه ندهیم چنین توطئه هایی به کشور ما نیز نفوذ کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به روز ۱۳ آبان گفت: دانش آموزان وارث هوشیاری و بصیرت هزاران شهید جبهه تعلیم و تربیت هستند. آینده سازان این مرز و بوم وظیفه سنگینی بر دوش دارند و وارثان هوشیاری، بصیرت، رشادت و ایثار هزاران شهید جبهه تعلیم و تربیت هستند.

وی با اشاره به شهادت جمعی از دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در مقابل دانشگاه تهران گفت: توطئه های آمریکا همیشه از سوی جامعه علمی کشور، دانشجویان و دانش آموزان در همه برهه ها خنثی شده است که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مصداق بارز آن است.

امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت تر از گذشته است و باید به صورت باشکوه برگزار شود. فلسفه شهادت و ایثارگری در اذهان دانش آموزان این کشور حک شده و با فطرت آنها عجین شده است.

آل هاشم ادامه داد: استقبال گسترده دانش آموزان از فرهنگ ایثار و شهادت نشان دهنده انتقال کامل پیام و فرهنگ شهادت به جامعه تعلیم و تربیت است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.