ماموران انتظامی مشغول انجام وظیفه بودند که ناگهان دو جوان را در حال هل دادن یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده کردند. اضطراب و نگرانی در چهره دو جوان، ماموران را به تکاپو واداشت چرا که هل دادن موتورسیکلت به حالت فرار در آن ساعت از بامداد ظن آن ها را برانگیخته بود.

وقتی دو جوان ۳۰ و ۲۰ ساله متوجه حضور نیروهای گشت شدند بی درنگ موتورسیکلت را رها کردند و با پای پیاده به کوچه و پس کوچه‌ها زدند تا از چنگ قانون بگریزند.

ماموران انتظامی که دیگر یقین داشتند با دزدان حرفه‌ای طرف هستند با اخطارهای قانونی از آنان خواستند توقف کنند اما دزدان به فرار ادامه دادند تااین که با شلیک تیر هوایی از سوی پلیس، راه را گم کردند و وارد کوچه بن بست شدند.

دزدان که خود را در حلقه محاصره پلیس می‌دیدند به ناچار خنجر کشیدند و مقابل نیروهای انتظامی قد علم کردند تا بتوانند با تهدید پلیس راه فرار را بگشایند اما نیروهای کارآزموده کلانتری طبرسی شمالی با چند حرکت دفاع رزمی، چاقو را از آنان گرفتند.

  در همین حال نیروهای گشت به جست وجو در محل دستگیری سارقان پرداختند و متوجه شدند که در حیاط یک منزل مسکونی در کوچه رها شدن موتورسیکلت باز است. وقتی پلیس به در آن منزل رفت ناگهان با مالباخته خواب آلود روبه رو شد که با صدای شلیک گلوله پلیس از خواب بیدار و متوجه سرقت موتورسیکلت شده بود!

بررسی ها نشان داد: سارقان سیم های برق موتورسیکلت را یکسره کرده بودند و قصد داشتند آن را در فاصله دورتری از منزل مالباخته روشن کنند که در چنگ قانون گرفتار شدند. تحقیقات بیشتر درباره سرقت های احتمالی دو متهم مذکور که یکی از آنان دارای سوابق سرقت است، همچنان ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.