سرهنگ علی بهرامی؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان درباره جزئیات یکی از این حوادث مرگبار، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد گازگرفتگی منجر به فوت در شهرستان مراوه تپه، بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی اولیه مأموران حاکی از آن بود که چهار عضو یک خانواده در یک منزل مسکونی به علت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن از طریق آب‌گرمکن، جان خود را از دست دادند.

سرهنگ سید جواد عطاردی؛  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز درباره جزئیات حادثه دیگر که به مرگ دو جوان انجامید، گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در یکی از باغهای روستای "چاربید" شهرستان جاجرم، اکیپی از مأموران پاسگاه انتظامی "طبر" و کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این دو جوان برای استراحت اقدام به برپایی چادر مسافرتی در حاشیه روستا کرده بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این افراد از پیک‌نیک برای گرمایش استفاده کرده بودند که بر اثر نداشتن راه خروجی و تهویه هوا دچار گازگرفتگی و در نهایت فوت آنها شده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.