معاون وزیر کاربا بیان اینکه واگذاری بلوک سهام آذرآب با جدیت در حال پیگیری است گفت: کل حقوق معوق کارگران آذرآب دو ماه و نیم است که به زودی پرداخت خواهد شد.

حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین تحولات دو کارخانه آذرآب و هپکوگفت: در جلسه‌ای که اخیرا در وزارت صنایع داشتیم تصمیمات خوبی برای شرکت آذرآب گرفته شد. در این جلسه مدیرعامل بانک کشاورزی هم حضور داشت و در مورد مدیریت آذرآب و پرداخت حقوق و مطالبات معوق کارگران مذاکراتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سفر اخیر وزیر کار به اراک، ایشان قول پیگیری مطالبات معوق کارگران را داده بودند و ما در این جلسه با بانک کشاورزی به توافق رسیدیم که این مطالبات هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

معاون وزیر کار بیان کرد:واگذاری بلوک سهام آذرآب به طور جدی در حال پیگیری است، درباره وضعیت شرکت هپکو نیز گفت: خوشبختانه هپکو به چرخه تولید بازگشته و در مسیر تولید قرار گرفته است.

پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هپکو حقوق معوق ندارد و به دولت برنمی‌گردد گفته بود کارگران آذرآب دو ماه و نیم حقوق طلب دارند و تلاش می‌کنیم تا این مطالبات هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.