محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (جمعه دهم آبان) در آستانه یوم الله سیزدهم آبان در نشست فرماندهان بسیج تهران در پادگان ولیعصر (عج) گفت: امروز دشمنان انقلاب از اعتماد به نفس و دستاوردهای ما که مقدمه ساخت تمدن نوین اسلامی ایرانی است، در هراسند.

وی با اشاره به لزوم مبارزه با استکبار و برداشتن و حفظ علم مقاومت و دفاع از ارزش ها توسط سپاه، بسیجیان و جبهه انقلاب، گفت: بدون مبارزه با استکبار، دست یافتن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب ممکن نیست. بیانیه گام دوم در حقیقت تداوم انقلاب دوم و به ثمر رساندن آن در اقتصاد وفرهنگ است که رهبر فرزانه ی انقلاب به عنوان مقدمه ساخت تمدن اسلامی و ایرانی مطرح کرده اند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: امتداد راهپیمایی عظیم اربعین در گرامیداشت ۱۳ آبان بسیار معنادار است. اربعین نماد مبارزه با ظلم یزیدیان است. یزید امروز ترامپ است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در درون آمریکا، در میان روشنفکران آمریکا و اروپا و در سراسر جهان، نفرت عجیبی از عملکرد ترامپ شکل گرفته است. این حس تنفر در کشورهای اسلامی و در میان مردم ما به وضوح قابل مشاهده است و می توان از این فرصت برای مبارزه و روشنگری استفاده کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.