علیرضا منصوریان بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری اظهار کرد: این برد را به مدیرعامل تیم تقدیم می‌کنم. از هیات مدیره ممنونم که ما را تنها نگذاشتند. کیفیت ما نسبت به بازی با پیکان به مراتب بهتر بود. باید گل نخوردن را سرلوحه کارمان قرار دهیم و زودتر به حریف گل بزنیم.

وی یادآور شد: شاهین بوشهر تمام تلاش خود را کرد. این تیم هفته قبل مقابل پرسپولیس آسیب خورده بود. باید به این تیم کمک شود چرا که قدمتی به اندازه ذوب آهن دارد. امیدوارم از هفته آینده روند رو به رشد این تیم آغاز شود.

سرمربی ذوب آهن درباره دورنمای تیمش بعد از این برد گفت: یکی از روزهای خیلی خوب مربیگری من در مالکیت توپ در بازی با پیکان بود. امروز هم یکی، دو اشتباه داشتیم اما بازیکنانم خوب بازی کردند. استرس هفته‌های گذشته روی بازیکنان ما بود. بعد از زدن گل دوم می‌توانستیم گل ‌های بیشتری بزنیم. برای دفاع از نام ذوب آهن باید تمام تلاش خودمان را بکنیم. هفته آینده مهمان ماشین‌سازی هستیم و کار دشواری داریم.

منصوریان ادامه داد: اگر قرار است مسیرمان عوض شود، باید این  روند توسعه یابد. گل نخوردن سرلوحه ما باشد و در گل زنی باید تشنه‌تر عمل کنیم. بعد از گل دوم، باز هم موقعیت‌سوزی داشتیم. به خلعتبری و حدادی‌فر خسته نباشید می‌گویم. این دو خیلی زحمت کشیدند.

وی با اشاره به تغییر دروازه‌بان تیمش در این دیدار، گفت: دروازه‌بان نخست تیم ملی امید، در تیم ما بازی می کند. ما می‌دانستیم شرایط ما در جدول خوب نبود. تعداد خطراتی که تیم حریف ایجاد کرد خیلی سنگین نبود اما به نسبت دروازه‌بانی که از تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه شده، دورنمای خوبی به ما می‌دهد. باید این سرمایه را حفظ کنیم و مجبور به خرید دروازه‌بانی نشویم که قیمت هنگفتی دارد.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد محمدرضا خلعتبری تاکید کرد: باید از او مراقبت کنیم. او بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما باید مراقبش باشیم. او به همراه قاسم حدادی‌فر تیم رهبری می کند و بازی خوبی هم انجام می دهد. 

او در پایان از هواداران تیمش تشکر کرد و از آن‌ها خواست که در بازی‌های آینده از این تیم حمایت کنند. وی گفت: هواداران ما ثابت هستند و در بازی‌های بستکبال هم از تیم حمایت می کنند. برخی از آن‌ها پیشکسوت ما هستند و ممونم که همواره از ما حمایت می کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.