فاطمه سعیدی درباره جلسه صبح امروز هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه درباره چگونگی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم بحث و بررسی‌هایی انجام شد و بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید شد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز در رابطه با انتشار گزارش عملکرد فراکسیون امید در طول سه سال گذشته بحث و بررسی‌هایی شد و قرار شد نظرات اعضای فراکسیون نیز در رابطه با این گزارش ارائه شود و به زودی این گزارش منتشر شود.

وی یادآور شد: تعیین ارکان هیات رئیسه فراکسیون در جلسه بعدی هیات رئیسه انجام می‌شود.

جزئیات جلسه فراکسیون مستقلین با مونسان

همچنین ایلنا نوشت:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره نشست امروز فراکسیون مستقلین با حضور مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گزارش‌هایی توسط وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از  افتتاح و بهره‌برداری ۲۰۹ پروژه شامل ۲۸ هتل چهار و پنج ستاره و هزار و ۴۲۵ واحد بوم گردی ارائه داد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های آقای وزیر ۲ هزار و ۴۵۱ پروژه گردشگری در دستور کار است که ۷۵۰ پروژه آن تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: سند توسعه گردشگری کشور و همچنین سند برند ملی گردشگری کشور تدوین شده که از سند برند ملی گردشگری کشور در دهه فجر سال جاری رونمایی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.