این حادثه در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه دیروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۱۲۰ و نجات ۱ به همراه خودروی جرثقیل ۶ تنی گروه پشتیبانی ۱ آتش نشانی تهران با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، خود را به محل حادثه واقع در خیابان مجاهدین اسلام، ابتدای خیابان ایران برج های مسکونی بهنام رساندند.

مهدی جان علیان فرمانده نجاتگران آتش نشانی تهران در این مورد ابراز داشت: یک دستگاه خودروی سواری هیوندا در محوطه پارکینگ برج های مسکونی توقف کرده بود که به علت فروکش کردن قسمتی از کف محوطه پارکینگ و بازشدن دهانه چاه، گودالی به قطر ۳ متر پدیدار شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه این خودرو به همراه آوار خاک به داخل گودال ایجاد شده، سقوط کرد، به طوری که در سطح زمین اثری از خودرو دیده نمی شد.

فرمانده نجاتگران آتش نشانی در مورد نحوه عملیات نیروها تصریح کرد: با رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه سریعا با کشیدن نوار هشداردهنده و مشخص کردن محیط پرخطر، ایمن سازی لازم را انجام دادند و سپس بطور کامل وضعیت خودرو بررسی شد و همچنین برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی یک رشته لوله آبرسانی بصورت آماده تا محل حادثه کشیده شد.

جانعلیان با اشاره به احتمال فرو نشست های اطراف گودال و وضعیت خطرناک در محل حادثه، ابراز داشت: آتش نشانان ضمن جلوگیری از تردد ساکنان، خودروهای اطراف محل حادثه را به نقاط امن محوطه انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیات آتش نشانی پس از مهار این خودرو، با استفاده از جرثقیل ۶ تنی و الوار های چوبی و همچنین تجهیزات مخصوص، این وسیله نقلیه را بدون خسارت ثانویه از داخل گودال خارج کردند.

وی اضافه کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی خودرو سواری را از میان حفره ی ایجاد شده بیرون آورده، به نقطه امن انتقال دادند و همچنین هشدارهای ایمنی لازم برای مرمت پارکینگ و پوشاندن گودال را به مدیر برج های مسکونی ارائه کردند.

علت وقوع این حادثه از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.