«زین الدین زیدان» در این نشست اظهار داشت: هم ما و هم گالاتاسرای برای این بازی هیجان زده هستیم زیرا ما در خانه در برابر هواداران خودی بازی می‌کنیم و در عین حال از مسئولیتی که بر دوش داریم آگاه هستیم چرا که شرایط را می‌دانیم بنابراین باید بازی فوق‌العاده ای به نمایش بگذاریم.

سرمربی سفیدپوشان در ادامه با پرسشی در خصوص بیل که حالا پرداختن به آن به یک الزام تبدیل شده، مواجه شد؛ بازیکنی که پس از اینکه دیدارهای ماه گذشته رئال را به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا برای روزهای فیفادِی به تیم ملی ولز دعوت شده، در معرض سیل انتقادات هواداران دوآتشه رئال قرار گرفته است.

زیدان در این خصوص تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع برای ما این است که بازیکن (بیل) مشکلی ندارد اما هنوز نمی‌تواند بازی کند و به طور عادی مشغول تمرین شود؛ اگر ولز بخواهد او را دعوت کند می‌تواند این حق را داشته باشد؛ هفته فیفادی است و خودمان را درگیر این موضوع نمی‌کنیم؛ در طول هفته او را رصد می کنیم تا ببینیم وی برای همراهی کردن تیم ملی کشورش آماده است یا نه؛ افسوس واقعی نداشتن او در کنار خودمان است.

مرد فرانسوی تحت فشار در رابطه با این موضوع، در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا باشگاه به دنبال فروش بیل در ژانویه است، خاطرنشان کرد: با بیل مشکلی ندارم؛ علاوه بر این می‌توانم در این مورد با هواداران هم حرف بزنم؛ خواسته او بودن و در دسترس بودن برای ما است و اگر او آماده نیست اینجا بازی کند، فکر نمی‌کنم بتواند برای ولز هم به میدان برود؛ شرایط این است؛ او مصدوم بود و بازگشت اما بهبود پیدا نکرده است.

وی افزود: خواسته او بازگشت به تمرینات و بازی‌ها است؛ هواداران باید مثبت فکر کنند؛ مردم حتی می‌گویند من او را نمی‌خواهم اما این حرف‌ها مزخرف است؛ هر کسی می‌تواند هر چه می خواهد بگوید اما هیچکس نمی‌تواند در دهان من حرف بگذارد؛ می خواهم بیل تا پایان فصل در رئال بماند و کاملا واضح این حرف را زدم؛ او بخشی از این تیم است و تلاش می‌کند و بازی خواهد کرد.

زیدان در پایان تاکید کرد: با بیل رابطه خوبی دارم؛ هر روز به هم صبح به خیر می‌گوییم و هرگز با او مشکلی ندارم؛ او بازیکن بسیار خوبی است اما شما (رسانه‌ها) باید از تکرار این حرف‌ها دست بردارید؛ بیل پیش از تمام شدن بازی مقابل بتیس ورزشگاه را ترک کرد؟ این اتفاق در دوران فوتبال برای من هم افتاد؛ موضوع مهم این است که بازیکنان پیش از بازی و در بین ۲ نیمه کنار هم هستند و به تیم کمک می‌کنند؛ تمام بازیکنان متعهد هستند زیرا همگی دوست دارند پیروزی تیم‌شان را ببینند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.