آندره آ استراماچونی امروز بعد از برتری مقابل صنعت نفت از مشکلات مالی استقلال سخن گفت و حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در خبری مدعی شد که این سرمربی ایتالیایی از هدایت استقلال استعفا داده و دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

آندره استراماچونی، سرمربی استقلال در تهران امروز با اشاره به مشکلات مالی این تیم که مانع از پرداخت منظم حقوق و دستمزد بازیکنان می شود، استعفای خود را اعلام کرد. پیام های حمایت از توسط بسیاری از طرفداران استقلال از جمله احمد خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی، آیت الله روح الله خمینی در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

از همان ابتدا آندره استراماچونی مشکلات فراوانی برای جذب بازیکنان مورد نظر و اردوهای تمرینی داشته است. همچنین در گذشته مشکلاتی برای سفر دو روزه او به ایتالیا برای ملاقات با خانواده اش ایجاد شده بود و در نهایت مجموع این مشکلات باعث استعفای وی شده است.

البته به نظر می رسد آندره استراماچونی در کنفرانس مطبوعاتی امروز تهدید به استعفا کرد و تا به حال نیز اخبار رسانه های ایتالیایی در مورد وی حقیقت نداشته است. با توجه به تعطیلی لیگ بعد از دیدار امروز مقابل نفت آبادان، آندره استراماچونی راهی ایتالیا می شود. د واقع به نظر می رسد این برداشت گاتزتا از نشست بازی امروز بوده است.

این در حالی است که این رسانه ساعتی پس از انتشار این خبر آن را از روی سایت خودش حذف کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.