عباس تقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمان بیان داشت: صبح دوشنبه رئیس جمهور با همراهی ۱۰ وزیر و تعدادی از مسئولان وارد رفسنجان خواهد شد.

وی افزود: رئیس جمهور در بدو ورود در ورزشگاه تختی شهرستان رفسنجان دیدار مردمی دارد و سپس به منظور بازدید از مجموعه گل‌گهر وارد سیرجان خواهد شد و افتتاح طرح تولید آهن اسفنجی ۲ کوثر با سرمایه‌گذاری ۷۱ میلیون یورویی و اشتغالزایی ۲۲۰ نفر در دستور کار خواهد بود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: روحانی دوشنبه به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه از جمله افتتاح طرح فولاد با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال با اعتبار ۱۲۰ میلیون یورو و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر وارد شهرستان بافت خواهند شد.

تقی‌زاده گفت: رئیس جمهور روز سه‌شنبه در شورای اداری استان کرمان و پس از آن  در نشست مطبوعاتی شرکت می‌کند.

وی یادآور شد: در روز سه شنبه با حضور روحانی بیش از ۵۰ پروژه دولتی و خصوصی در استان کرمان با حضور ۱۰ وزیر به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

تقی‌زاده اظهار داشت: افتتاح طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲۱۲۰ کیلو ولت با ظرفیت ۱۰۰ مگا ولت آمپر با سرمایه‌گذاری ۳۱۰ میلیارد ریال، افتتاح طرح‌های خدمات ماشین‌کاری فلزات و مته با هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر، افتتاح ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب به کرمان از سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) با سرمایه‌گذاری ۷۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر و آغاز عملیات اجرایی طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر کرمان با سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال، اشتغالزایی ۸۰۰ نفر و همچنین افتتاح طرح توسعه دانشکده هنر و معماری دانشگاه شهید باهنر با زیربنای ۵ هزار متر مربع با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور و هیئت همراه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین روز سه‌شنبه در شهرستانهای فهرج، ریگان، بم، جیرفت، رفسنجان، زرند، منوجان، بردسیر، فاریاب، شهربابک و تعدادی از شهرستان‌های دیگر به صورت ویدیو کنفرانس تعدادی پروژه توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.