محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به قرار گرفتن در هفته وحدت گفت: بیش از هر زمان دیگری امت اسلام تشنه و نیازمند نسیم رحمت و وحدت نبوی هستند تا کینه ، خشونت و دشمنی را به اخوت و الفت تبدیل کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه وحدت گفت: اظهارات توأم با گلایه و تخطئه شهردار سابق نسبت به مدیریت شهری تهران، زیبنده نبود.

رییس شورای شهر تهران عنوان کرد: رویه بنده در اداره شورای شهر جلوگیری از تنش‌زایی و صرف شدن انرژی همکاران در مدیریت شهری به دور از مباحث مربوط به گذشته و اختلافات ناشی از آن بوده و این انتظار را نیز از مدیران شهری گذشته داریم که از بیان اظهارات خارج از دایره انصاف خودداری کنند و قضاوت در مورد پرونده‌های گذشته را به قوه قضاییه بسپارند.

وی با بیان اینکه شهروندان تهرانی با رأی بی سابقه خود خواستار تحول در وضعیت اداره شهر و توقف روندهای نادرست تصمیم گیری شدند، گفت: اگر چه مدیران شهری برای اجرای مطالبات به حق مردم به صورت کامل نتوانستند به موفقیت برسند اما به معنی تایید سیاست‌های گذشته نیست و حتما باید تحولاتی ایجاد شود.

هاشمی با بیان اینکه از مسئولان گذشته و فعلی مدیریت شهری می‌خواهم که به جای مجادلات کلامی، پیگیری حقوق مردم را سرلوحه خود قرار دهند، تصریح کرد: تحمل شرایط سخت کنونی با اختلافات و درگیریهای لفظی مدیران برای مردم سخت‌تر می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.