ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از باخت مقابل سپاهان اصفهان، در جمع خبرنگاران‌ گفت: من فکر میکنم بازی خوبی بود و ما تلاش خودمان را کردیم. در ست دوم‌ مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم کار را جمع کنیم و در مقابل نیز سپاهان تیم خوبی بود که باید به رحمان محمدی‌راد  تبریک بگویم چون تیم خوبی داشت. البته انگیزه آنها نیز مقابل تیمی چون سایپا بسیار بالا بود و خوب بازی کردند.

او‌ ادامه داد: تعدادی از بازیکنان ‌ما نیز تازه تازه در حال آماده شدن هستند و اگر آماده شوند بهتر می‌شویم. نگران نیستیم، تلاش میکنیم اشتباهات و ضعف ها را برطرف کنیم.

شهنازی درباره اعتراض به داوری‌ها نیز گفت: نمی‌گویم طبیعی است، اما این اتفاقات رخ میدهد اگر ویدیو چک نباشد. همه فکر میکنند درست میگویند، اگر ویدیو چک باشد این مشکلات برطرف می‌شود. همچنین باید بگویم این کف پوش خانه والیبال تهران خوب اما واقعا لیز است. در کل برد حق سپاهان بود چون بهتر بازی‌ کردند. تیم ما نیز در ادامه خیلی بهتر ‌خواهد شد و آینده روشن است.

او‌ در مورد اصلح‌ترین فرد از میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای در اختیار گرفتن ریاست فدراسیون والیبال نیز گفت: اگر در مورد کاندیدها صحبت کنیم، والیبال ما با نفراتی چون یزدانی‌خرم‌ و داورزنی روزهای خوبی داشت. رشد موشکی والیبال ما نیز در زمان داورزنی بود. به نظرم با توجه به اینکه داورزنی سال‌ها در این پست بوده و ارتباط خوبی داشت، می‌تواند در والیبال موفق‌تر باشد.

سرمربی تیم‌والیبال سایپا درباره احضارش به کمیته انضباطی نیز گفت: فکر می‌کنم برای تشویق دعوتم کرده‌اند و دستشان درد نکند. مستنداتی داریم که بی ادبی بازیکنان تیم شهداب را نشان می‌دهد. امیدوارم ضمن تشویق من تیم حریف را تنبیه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.