حسین انتظامی ، امشب و در حاشیه حضور خود در پردیس سینمایی ملت گفت: لازم است تشکر کنم از تدبیر ریاست محترم قوه قضاییه و همچنین همکاری دیگر مسئولان قوه قضاییه که کمک کردند فیلم "خانه پدری" رفع توقیف شود و دوباره به چرخه اکران برگردد.

وی با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در نسخه فعلی و همچنین تاکید بر اکران فیلم در گروه سینمای آزاد به شکل محدود و با در نظر گرفتن رده بندی سنی افزود: با همکاری آقای کیانوش عیاری اصلاحاتی روی فیلم انجام شده است.

رییس سازمان سینمایی که در جشنواره فیلم کوتاه تهران حاضر بود همچنین پس از دیدار با فیلمسازان و مسئولان جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: فیلمسازان فیلم کوتاه یک نشاط خاص دارند، چون با اُمید کار می‌کنند.

وی افزود: امسال سازمان سینمایی برای فیلمسازان جوان در استان‌ها یک بودجه متفاوت نسبت به سال‌های قبل در نظر گرفته که بخشی از آن جذب شده است.

آقای انتظامی گفت: این بودجه در سال‌های قبل زیرِ یک میلیارد تومان بود برای همه استان‌ها که امسال به پنج میلیارد تومان رسید و البته برای فیلمسازان جوان تهرانی هم ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین درباره اخبار جدید پیرامون صندوق اعتباری هنر افزود: خوشبختانه با پیگیری، مشکل رسیدگی نکردن این صندوق به مشکلات صنفی هنرمندان بطور مبنایی در حال رفع شدن است.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مشکلات پرونده‌های مربوط به سال‌های قبل برطرف شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.