در پی سهمیه‌بندی بنزین از ساعات ابتدایی امروز جمعه، عطاپور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که امروز جایگاه‌ها خلوت است و هیچ مشکلی برای سوخت‌رسانی نداریم، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای عرضه سوخت وجود ندارد و جایگاه‌ها مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به مشکلات جایگاه‌داران در این حوزه گفت: جایگاه‌داران با تمکین از تصمیمی که در این بخش گرفته شده انتظار دارند که حداقل ۱۵ روز شرایط مانند سابق باشد و قیمت بنزین تحویلی به آنها افزایش نیابد و اعتبار مناسبی به جایگاه‌داران داده شود تا آنها بتوانند نیازهایشان را در این مدت پاسخ دهند.

به گفته عطاپور، جایگاه‌داران تاکنون بنزین را لیتری حدود ۹۱۰ تومان خریداری می‌کردند اما قیمت جدید هنوز اعلام نشده است. علاوه بر این امیدواریم دولت بین جایگاه‌های آزاد و دولتی تفاوتی قائل نشود.

عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با تاکید بر اینکه لازم است در این مدت کسری‌ بنزین با دمای ۶۰ درجه فارنهایت به جایگاه‌ها تحویل داده شود، گفت: یکی از مشکلات جایگاه‌داران تفاوت دما در فرآورده‌های نفتی است که اگر این مساله رعایت شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی افزود: لازم است افرادی در جایگاه‌ها حضور و نظارت داشته باشند تا جایگاه‌هایی که با کمبود سوخت مواجه می‌شوند بدون هیچ شرطی سوخت به آنها تعلق گیرد؛ چرا که اکنون جایگاه‌ها توانایی تامین سوخت با قیمت فعلی را ندارند و لازم است که حداقل ۱۵ روز به آنها فرصت داده شود.

به گزارش ایسنا، از بامداد امروز جمعه ۲۴ آبان بنزین سهمیه‌بندی شد. بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای ( ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.