«حمید بعیدی نژاد» روز سه شنبه با انتشار پیامی در توییتر افزود شبکه‌های معاند تلاش می کنند تا ایران را به ناامنی بکشند.

او سپس با مروری بر تراز مالی شبکه «من و تو»، آن را به لحاظ اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته توصیف کرد و نوشت: از ۹۵ میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط ۳ میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است.

به گفته سفیر کشورمان، این شبکه که از طریق تزریق پول اموال به‌غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود، به دستگاه تبلیغاتی پهلوی مبدل شده است.

گروه‌های معاند و شبکه های ضد نظام خارج از کشور، همسو و هماهنگ با اغتشاش‌گران داخل که در چند روز گذشته به بهانه تصمیم دولت برای اصلاح قیمت بنزین دست به اقدامات خرابکارانه زده و اموال عمومی را ضایع کرده‌اند با سوء استفاده از اعتراضات مسالمت آمیز مردم، به دنبال تقویت پروپاگاندای ضد ایرانی هستند.

ظهر دیروز (دوشنبه)   تعداد اندکی از گروه‌های سلطنت طلب و منافقین به‌طور همزمان مقابل سفارت کشورمان در لندن دست به تظاهرات زدند.

روز قبل از آن نیز حدود ۲۰ نفر برای حمایت از گروه جدایی طلب الاهوازی با برافراشتن پرچم های عراق در برابرسفارت کشورمان در لندن تجمع کردند.

بعیدی نژاد در این رابطه گفت:‌ حمایت اتباع دیگر کشورها از گروه تروریستی الاهوازی بخوبی نشان می‌دهد که حامیان تجزیه اهواز که در خارج از مرزهای ایران قرار دارند مجبور به برداشتن نقاب از چهره خود شده‌اند.

این تحولات در حالی صورت می گیرد که بر اساس مصوبه دولت قیمت بنزین از ساعت ۲۴ روز ۲۳ آبان ماه افزایش یافت.   برخی گروه‌های اغتشاشگر از اعتراض مردم به تصمیم دولت سوء استفاده کرده و در چند روز گذشته دست به خرابکاری زده اند.

«علی ربیعی» سخنگوی دولت با بیان اینکه حساب معترضین از اغتشاشگران جداست، تصریح کرد: اغتشاشگران می‌خواهند فضایی درست کنند که صدای به حق معترضین دلسوز هم شنیده نشود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.