اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه صحن علنی نوبت عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران درباره برنامه جلسه فردا، گفت: مجلس فردا به موضوع افزایش قیمت بنزین ورود پیدا می‌کند و بحث عدم تسری قیمت بنزین بر سایر کالاها و خدمات مورد استفاده مردم به ویژه کالاهای اساسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: بر این اساس کمیسیون اقتصادی مجلس جلساتی را با ستاد تنظیم بازار برگزار کرده که قرار نتیجه آن جلسات را فردا در صحن علنی به نمایندگان گزارش دهد.

عباسی تصریح کرد: همچنین وزرای صمت و دادگستری و مسئولانی از سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بازرگانی و دست اندرکاران تنظیم بازار در جلسه علنی فردا به نمایندگان گزارش خواهند داد.

او تأکید کرد: تلاش ما این است که اصلاح قیمت بنزین بر سایر کالاها اثر نگذارد، البته متأسفانه بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از قیمت خدمات و کالاها تغییراتی داشته که ما فردا از قوه قضاییه می‌خواهیم تا با افراد متخلف در این مورد هرچه سریعتر برخورد کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همچنین درباره استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی که قرار بود روز سه‌شنبه جلسه آن برگزار شود، گفت: نماینده دولت هنوز در مورد حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی به ما اطلاعی نداده است، مطابق آئین‌نامه داخلی مجلس سه‌شنبه هفته جاری جلسه استیضاح وزیر برگزار می‌شود.

عباسی افزود: امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز به ما اعلام کرد که احتمالا حجتی استعفا داده و آقای رئیس جمهور هم نپذیرفته است، بر این اساس در صورت پذیرفته شدن استعفای او، حجتی در صحن مجلس حضور نخواهد یافت اما در هر دو صورت ما بحث استیضاح را در جلسه علنی روز سه‌شنبه خواهیم داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.