"رضا اسماعیلی" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ارائه بسته حمایتی دولت گفت: افرادی که سبد حمایتی به آنها تعلق نگرفته است، می‌توانند درخواست خود را با ارسال کد ملی خود از طریق سامانه # ۶۳۶۹* با استفاده از خط تلفن همراه که به نام سرپرست خانوار است، ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از درخواست سرپرست خانوار، از طریق پیامک به وی اعلام خواهد شد که این بسته حمایتی شامل فرد خواهد شد یا خیر؟ ضمن آنکه راهنمایی درخواست پیگیری و کد رهگیری ظرف ۲۴ ساعت برای متقاضی ارسال می‌شود.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان این مطلب که آماری مبنی براینکه در استان کرمان چند نفر تاکنون از بسته حمایتی دولت استفاده کرده‌اند، نداریم، اظهار کرد: افرادی که در حال حاضر بسته حمایتی نگرفته‌اند اما ممکن است در آینده شامل دریافت این بسته شوند، پرداختی برای آنها از ابتدای زمان اجرای این طرح خواهد بود لذا افراد نگران سوخت شدن بسته های حمایتی گذشته خود نباشند.

وی با بیان این مطلب که دیروز این سامانه دچار مشکلاتی بود که از ظهر روز گذشته این مشکل رفع شده است، عنوان کرد: افراد از مراجعه به ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی خودداری کنند و تنها از طریق سامانه # ۶۳۶۹* پیگیری بسته حمایتی خود باشند.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان به تعداد خانوارهای که در استان کرمان مشمول بسته حمایتی دولت می‌شوند اشاره کرده بود و گفت: بسته حمایتی دولت ۷۵ تا ۸۰ درصد خانوارهای استان که حدود ۷۷۸ هزار خانوار از استان را شامل می شود، تحت پوشش قرار خواهد داد.

جعفر رودری با اشاره به توزیع خانوار در استان کرمان بیان کرد: در این راستا به گروه‌های خانوارهای  ۴ نفره در استان کرمان با ۲۶.۵ درصد خانوارهای کل استان، خانوارهای سه نفره با حدود ۲۴ درصد کل خانوارهای استان و خانوارهای ۲ نفره با حدود ۲۰ درصد خانوارهای استان بسته حمایتی تعلق خواهد گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.