امیر دریادار تورج حسنی‌مقدم روز دوشنبه در پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر، با تاکید بر اینکه نیروهای‌ مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره و در همه‌ شرایط در آمادگی کامل به سر می‌برند، خاطرنشان‌ کرد: هوشیاری و بصیرت مردم ایران، تمام نقشه‌های شوم دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را  نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه در تمام مسئولیت‌ها باید اهداف الهی را در اولویت قرار دهیم، افزود: در هر مسئولیتی باید اهداف الهی را بر اهداف سازمانی مقدم بدانیم و آن را در اولویت قرار دهیم تا با کمک خداوند متعال در هر مسئولیتی سربلند ظاهر شویم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش مداخله‌جویی‌های آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در اغتشاشات اخیر در ایران، یادآور شد: به پشتوانه مردم ولایت‌مدار و غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، پاسخ کوبنده‌ای به رفتارهای پوچ و بی‌اساس این کشورها خواهند داد.

حسنی‌مقدم با یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دریادلان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در ۷ آذر ۱۳۵۹ مقابل رژیم بعث در خلیج‌فارس، عنوان داشت: ما باید ضمن ایستادگی مقابل استکبار جهانی، در برابر خانواده‌های شهدا که عزیزان خود را در راه این کشور و انقلاب تقدیم کردند سر تعظیم فرود آوریم.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۹۳ درصد صادرات و واردات کشور از راه دریا صورت می‌گیرد و منافع ایران در دریا است، خاطرنشان کرد: دریا و نیروی دریایی نقطه استراتژیک و مهمی برای جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن با دروغ‌پردازی به‌دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن نظام دینی است

همچنین تسنیم نوشت؛

سردار رمضان شریف صبح امروز در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با موضوع رسالت رسانه در گام دوم انقلاب در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی گفتمان سومی را در دنیا مطرح کرد، گفت: جهان در آن زمان در اختیار دو گفتمان کمونیستی و آمریکایی (کارگری و سرمایه‌داری) بود.

وی با ابراز اینکه نفوذ یک گفتمان جدید در آن شرایط کار سختی است و تا قبل از آن هرکس که می‌خواست یک گفتمان را ایجاد کند باید بر گفتمان کمونیستی تکیه می‌کرد یادآور شد: انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ با گفتمان انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هرچند انقلاب اسلامی گفتمان اهل‌بیت(ع) و قرآن بود اما با گفتمان جدید در دنیای دوقطبی آن زمان پا گذاشت افزود: در آن دوران گفتمان کمونیستی موفق شده بود بین جوامع و ملت‌ها نفوذ گسترده‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه در آن دوران انقلاب اسلامی گفتمان سومی را ایجاد کرد که در دیگر کشورها و ملت‌ها نفوذ کرد گفت: امروز نماد این نفوذ و صدور انقلاب را در جبهه مقاومت در کشورهای منطقه می‌بینیم.

سردار شریف با یادآوری اینکه ۴۰ سال از استقرار نظام با وجود همه سختی‌ها، مشکلات، موانع و پیشرفت‌ها گذشته است اضافه کرد: امروز نیازمند تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اظهار اینکه در سرفصل‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده مقام معظم رهبری بیان کردند که در چهل سال گذشته انقلاب ما چه حوادثی را پشت‌سر گذاشته، راهکارها مطرح شده و پیروزی‌ها و دستاورهای انقلاب بیان شده است افزود: در بخش دیگر ترسیم آینده انقلاب بر پایه و با بهره‌گیری از همه تجارب چهل سال گذشته را داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه در چهل سال دوم هستند تأکید کرد: امروز نیازمند راهبر رسانه‌ای هستیم تا گذشته را ترسیم و تصویرسازی کرده و افق آینده را به‌خوبی تبیین کند.

وی با بیان اینکه "دشمن تلاش می‌کند با دروغ‌پردازی نظام دینی را ناکارآمد جلوه داده و ما را از گذشته انقلاب پشیمان کند" تصریح کرد: دشمن در تلاش است که شرایط کشور را یک شرایط بحرانی قلمداد کند و این‌ها گزاره‌های خبری دشمن است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.