علی اصغر یوسف‌نژاد تذکرات کتبی را در جلسه علنی امروز مجلس به شرح زیر قرائت کرد:

نادر قاضی پور به رییس جمهور: لزوم تعیین تکلیف و تسریع در صدور کوپن از محل ۱۴میلیارد دلار تخصیص یافته در بودجه، صدور دستور لازم به سازمان برنامه و بودجه جهت حمایت های لازم برای ایجاد بازار هنر، به وزیر امور خارجه: لزوم اقدامات لازم از جانب سفارتخانه ها به منظور رایزنی برای صادرات میوه به ویژه سیب درختی.

نوروزی به وزیر نیرو: تسریع در برق دار کردن روستاهای حوزه انتخابیه ۴۰ سال بعد از انقلاب، تسریع در گاز رسانی به ۴۰روستا در گلبهار، ۱۰ روستا در چناران و ۱۲روستا در طرقبه، به رییس جمهور: چرا برای افتتاح نهایی متروی تهران -پرند که هزاران میلیارد تومان هزینه در بر داشته، اقدامی نمی شود.

سید محمد جواد ابطحی به رییس جمهور: درآمد رانندگان تاکسی در شهرهای کوچک از جمله خمینی شهر با توجه به افزایش قیمت قطعات کفاف هزینه های آنها را نمی دهد، حداقل در پرداخت حق بیمه حمایت از آنها داشته باشید، در حالی که ادعا می کنید به ۶۰ میلیون نفر یارانه می دهید بسیاری از مردم به دلیل عدم پرداخت یارانه معترض هستند.

حاجی دلیگانی به وزیر کار: علت عدم انجام تعهدات سازمان بهزیستی در برابر مراکز خصوصی ارائه دهنده خدمات بهزیستی،  به رییس جمهور: به وعده خود مبنی بر واریز درآمد حاصل از گرانی بنزین به حساب مردم عمل کنید، به وزیر صنعت: لزوم نظارت و توجه به امر مهم تنظیم بازار.

ناصر شریفی به رییس جمهور: تسریع در پیش بینی سهمیه سوخت قایق های صیادی که معیشت آنها را به مخاطره انداخته است.

موسوی لارگانی به رییس جمهور، وزیر اطلاعات و وزیر صنعت: علت اظهارات متعدد و نسنجیده مسئولان دولتی به خصوص وزیر صنعت درخصوص گران نشدن کالاها علی رغم افزایش قیمت شدید اجناس چیست؟، این اقدام غلط نتیجه ای جز بی اعتمادی مردم به دولت و سایر نهادها ندارد، به رییس جمهور: لزوم شفاف سازی در تعداد دقیق یارانه بگیران و رفع سریع اختلال در سامانه دولت برای معترضین به عدم دریافت یارانه معیشت، به وزیر راه: لزوم جایگزینی خطوط اتوبوسرانی بی آر تی و تراموا جهت کاهش آلودگی هوا و افزایش ظرفیت جابجایی مسافران.

داوود محمدی به رییس جمهور: لزوم پرداخت تمام درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم با توجه به مراجعات و تماس های مکرر مردم مبنی بر عدم دریافت یارانه معیشت.

علی وقفچی به رییس جمهور: لزوم شفاف سازی در پرداخت یارانه به ۶۰ میلیون نفر، علت پرداخت یارانه حاصل از اصلاح قیمت حامل های سوخت به مردم به خصوص  در استان زنجان.

خجسته به رییس جمهور: با توجه به اعلام قبلی مبنی بر کمک به خانوارها در نوبت های اعلامی، در این خصوص به صورت شفاف به نمایندگان و مردم توضیح دهید که این یارانه ها به چه کسانی اختصاص یافته است.

قرجه طیار به همراه ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت: درخواست لغو دستور العمل خروج آرد از استان ها.

فرهنگی به وزیر ارتباطات: ضرورت مراقبت و اقدام درخصوص افزایش قیمت روزهای اخیر در شرکت مخابرات و جلوگیری از افزایش ۱۵۰درصدی قیمت سیم کارت اعتباری همراه اول.

جمالی به همراه سه نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضعف شدید مدیریت توزیع برق گیلان، دو روستا در رودبار برق ندارند، ضعف برق و آسیب و خسارت به مردم در شهرها و روستاها و ناتوانی در تعویض خطوط برق و کابل خودنگهدار، عدم جابجایی خطوط فشار متوسط و قوی برق از روستاها و آسیب جدی به مردم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.