«مهدی پاشازاده» اظهار داشت: بازی در قائمشهر برای هر تیمی سخت است اما استقلال توانست با نمایش منطقی و حساب شده به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آورد.

وی افزود: استراماچونی نشان داد آنالیز دقیقی از نساجی مازندران داشته و با بستن فضاهای کناری فرصت چندانی برای گلزنی به این تیم نداد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شنیده‌ام محمد دانشگر به خاطر مسائل انضباطی از استقلال کنار گذاشته شد و اگر این موضوع واقعیت داشته باشد استراماچونی بهترین راه را انتخاب کرده است. وقتی یک مربی روی اصول خود پایبند باشد می‌تواند به موفقیت برسد و در این مدت سرمربی استقلال به بهترین شکل ممکن نظم را در تیمش حکمفرما کرده است.

پاشازاده تصریح کرد: این پیروزی و موفقیت‌ها را باید به حساب استراماچونی نوشت که به درستی افکار و خواسته‌های تاکتیکی‌اش را در استقلال جا انداخته است.

وی تاکید کرد: استقلال با ادامه روند فعلی به طور حتم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم خواهد بود و می‌تواند پس از چند سال جام را به دست آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال از همین امشب باید بازی با نساجی مازندران را فراموش کرده و به فکر جدال حساس با سپاهان باشد که برای تیم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.