دیبالا در برهه‌ای در جریان بازی‌های خود برای تیم ملی آرژانتین تقلای زیادی می‌کرد و پیش از این اعتراف کرده بود که بازی کردن در کنار بازیکنی با توانایی مسی کار سختی است.

مرد آرژانتینی در مصاحبه با ال‌پایس اظهار داشت: دوستانم همیشه می‌گفتند که «تو مسی را (به عنوان مانع) در تیم ملی داشتی و آنها (یوونتوس) رفته و با کریستیانو قرارداد امضا کرده‌اند»، اما من به آنها گفتم که سخت در اشتباهند.

وی ادامه داد: چه کسی نمی‌خواهد با بهترین‌ها بازی کند؟ می‌توانم هر روز آنها را مثل یک کتاب مطالعه کنم؛ در مورد ۲ پدیده حرف می‌زنیم؛ ۲ بازیکنی که یک سر و گردن از همه بالاتر هستند.

دیبالا در تورین با رونالدو رابطه خوبی برقرار کرده و حالا مدعی است که در آلبی سلسته نیز درک خوبی مابین وی و مسی برقرار است.

جواهر آرژانتین در این باره گفت: با کریستیانو روابط خوبی دارم؛ گاهی اوقات برای مدت زیاد با هم حرف می‌زنیم، در مورد یووه، تیم ملی و البته در مورد چیزهایی که هیچ ربطی به فوتبال ندارد؛ با لئو هم اینطور است، رابطه من با او پیشرفت کرده و بعدازظهرها با هم چای می‌خوریم و عضو گروهی هستیم که به شوخی بقیه را دست می‌اندازند.

یووه فردا در ورزشگاه آلیانز از اتلتیکو مادرید میزبانی می‌کند و دیبالا به خوبی می‌داند که هم‌وطنش روی نیمکت تیم مادریدی، کار را برای او و بانوی پیر سخت خواهد کرد.

دیبالا در رابطه با «دیگو سیمئونه» تاکید کرد: او در خانه و خارج از خانه متفاوت است؛ آنها سال گذشته در واندا متروپولیتانو بازی خیلی خوبی انجام دادند و در هیچ لحظه‌ای دفاعی بازی نکردند؛ اتلتیکو تیمی هجومی است که بر سر هر توپ می‌جنگد و حملات زیادی روی دروازه ما ترتیب داد؛ در بازی برگشت انتظار بازی مشابهی را داشتیم اما این طور نبود و تیم سیمئونه در دفاع کردن هم خیلی خوب عمل کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.