همایش پنج هزار نفره شکوه مقاومت و پایداری با حضور پرشور بسیجیان شهر قزوین هم‌زمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفان در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

سردار قربانی - مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - در این مراسم که با حضور اقشار مختلف بسیج از میان خواهران و برادران بسیجی و با شعار «بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور عزت، کرامت و عظمت ملت ایران است از این‌رو در پنج آذر هم‌زمان با سالروز تأسیس بسیج در سراسر کشور و ۲۵۰۰ نقطه از کشورمان مراسم‌های باشکوهی دایر شده است.

وی افزود: پنج آذر یک افتخار ملی انقلابی برای ملت ایران است لذا باید سالروز تأسیس بسیج را که یادگار ولایت‌فقیه است و توانسته فرهنگ مقاومت را در دنیا فراگیر کند جشن گرفته و از آن پاسداری کنیم.

قربانی با بیان اینکه شرفی که ملت ایران در دفاع از کشور در طول انقلاب اسلامی نشان داد بی‌نظیر است، گفت: در دوران دفاع مقدس جنگ سختی داشتیم و با وجود نبود امکانات لازم، سلاح، مهمات و ادوات جنگی توانستیم با پیروی از فرمان ولی‌فقیه خود و مقاومت در برابر دشمن در عملیات‌های مختلف بدرخشیم.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظامی مطهر و مقدس و تأثیرگذار در جهان است، افزود: نباید از دشمنی ترسید که به‌مانند کف روی آب است زیرا امروز تجهیزات نظامی کشور ما می‌تواند مقتدرانه در مقابل توطئه‌های نظامی دشمن پاسخ‌گو باشد.

وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکا، اسرائیل و آل سعود هیچ کاری نمی‌توانند علیه انقلاب اسلامی انجام دهند و خدشه‌ای به آن وارد کنند.

قربانی با اشاره به خساراتی که اشرار در هفته گذشته به کشور وارد کردند، خاطرنشان کرد: در طول هفته گذشته ضدانقلاب و اشرار جانی به بهانه گرانی بنزین بیرون ریخته و با آشوب و اغتشاش در کشور دشمنی و عناد خود را به مردم نشان دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از مردم به این روند گرانی بنزین معترض هستند اما مردم معترض صف خود را از اشرار جدا کردند، تصریح کرد: این اتفاق گرچه تلخ بود اما موجب شد که ضدانقلاب شناسایی شوند و در حال حاضر این اشرار جانی که خسارات بسیاری به کشور وارد کردند، در حال دستگیر شدن توسط نیروهای امنیتی هستند.

قربانی عنوان کرد: دشمنان این نظام هر بار توطئه‌ای را برای ضربه زدن به نظام می‌چینند اما بسیجیان باید برای دفاع از انقلاب و ولایت‌فقیه همواره آماده باشند.

وی ادامه داد: باید با ولایت‌فقیه، شهیدان، امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی پیمان و میثاق ببندیم که تا زنده‌ایم تحت لوای انقلاب اسلامی رزمنده باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان باید برای پیشرفت کشور تلاش کرده و نیروی جوانی و وقت و انرژی خود را مغتنم دانسته و در مقابل دشمن با تمام قدرت بایستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.