در حالیکه این روزها صحبت از مذاکرات فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ برای سپردن هدایت تیم ملی به این مربی کروات است، ماجرای بدهی باشگاه پرسپولیس به او هم همچنان در جریان است و همانطور که پیش از این گفته شده بود می‌تواند برای این باشگاه تبدیل به یک دردسر جدی شود.

برانکو در ماه‌های اخیر بارها در صحبت‌های خود باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده که اگر به تعهداتشان پایبند نباشند و معوقات وی و دستیارانش را پرداخت نکنند کار به ورود فیفا به قضیه می‌کشد و ممکن است دردسرهای جدیدی برای سرخپوشان ایجاد کند و حالا به نظر می‌رسد این تهدیدها به مرحله عمل رسیده است.

در همین راستا شنیده می‌شود نامه تهدید آمیز فیفا به باشگاه پرسپولیس به دست فدراسیون فوتبال رسیده و در اختیار مسئولان فدراسیون است.

طی این نامه به باشگاه پرسپولیس اعلام شده ۶۰ روز فرصت دارد تا رضایت شاکیان خود را جلب کرده و در غیر این صورت طبق قانون با این باشگاه برخورد خواهد شد.

این اتفاقات در حالی در جریان است که برانکو به صورت همزمان مشغول مذاکره با فدراسیون برای نشستن جای ویلموتس و در اختیار گرفتن هدایت تیم ملی ایران است.

باید دید در نهایت ماجرای بدهی برانکو برای پرسپولیس دردسرساز خواهد شد یا مذاکره با فدراسیون فوتبال در این میان گشایشی در پرونده مذکور ایجاد خواهد کرد و فرصت بیشتری به باشگاه داده خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.