به گزارش سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد درمورد شرایط تیم ملی صحبت کرد و از شرایطی که مارک ویلموتس، مربی تیم ملی رقم زده بود، انتقاد کرد.

گزیده‌ای از صحبت‌های مهم او را با ایسنا در ادامه می‌خوانید:

رفتار ویلموتس در شان تیم ملی نیست. این توهین به تیم ملی است. وقتی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی است او باید تمام وقت در اختیار تیم ملی باشد نه این که در مقاطع خاصی که اردو و بازی است می‌آید. . ویلموتس در باشگاه‌های بزرگ دنیا یا حتی تیم ملی بلژیک موفقیت شاخصی نداشته است. اگر ویلموتس هم‌سنگ کی‌روش نبود چرا او را آوردیم؟

همه ما ایرانی هستیم و تلاش می‌کنیم که کشورمان سربلند باشد. این که یک مربی به خودش اجازه بدهد که یک روز بیاید و یک روز نیاید، با آبروی فوتبال کشور بازی می‌شود. من اگر به جای آقایان بودم همین امروز صبح قرارداد ویلموتس را فسخ می‌کردم و به سرعت برانکو را سرمربی تیم ملی می‌کردم. برانکو بهترین گزینه بعد از رفتن کی‌روش بود.

ما یک مربی انتخاب کردیم که هیچ شناختی روی فوتبال ایران نداشت.  کسی که به پرچم ما توهین می‌کند و هر روز یک ادا و اصولی درمی‌آورد و با احساسات مردم بازی می‌کند، شایسته حضور روی نیمکت تیم ملی ما نیست. اگر دست من بود ویلموتس را با اردنگی بیرون می‌کردم. ایشان حق توهین به ما را ندارد.

اگر جای آقای تاج بودم حکم اخراج او (ویلموتس) را می‌زدم و از ایران به بیرون پرتش می‌کردم و اجازه نمی‌دادم پایش به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی برسد.

یک زمانی شخصی مثل کی‌روش از سیستم انتقاد می‌کند. کسی که رکورد از خودش به جا گذاشت و سال‌ها در آسیا بدون شکست بود. من با او سر یک بازیکن اختلاف سلیقه پیدا کردم. زمانی که اکبر ایمانی را به تیم ملی بردند و آسیب دید که آن‌جا هم من اشتباه کردم و حق با کی‌روش بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.